Στα πλαίσια του Εργαστηρίου 3 του μαθήματος μας έγινε χρήση της ενότητας 3 από το διαδικτυακό περιβάλλον αυτοδιδασκαλίας "Ιχνηλάτης
Πηγή: http://ihnilatis.cut.ac.cy/ Δημιουργός: Βιβλιοθήκη ΤΕΠΑΚ.
Πόσο καλά τα πήγες στις τρεις δραστηριότητες αξιολόγησης πληροφοριών από ιστοσελίδες/άρθρα/βιβλία;
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ 1 Βαθμός: 4/4

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ 2 Βαθμός: 1/1

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ 3 Βαθμός: 5/6

Πόσο καλός/ή θεωρείς ότι είσαι στην πληροφορική παιδεία γενικά;
Πηγή: http://ihnilatis.cut.ac.cy/ Δημιουργός: Βιβλιοθήκη ΤΕΠΑΚ.
Ερωτήσεις αναστοχασμού
Πόσο καλά τα πήγες στις τρεις δραστηριότητες αξιολόγησης πληροφοριών από ιστοσελίδες/άρθρα/βιβλία;
Όπως κατέδειξαν και τα αποτελέσματα μου και στις τρεις δραστηριότητες τα πήγα πραγματικά περίφημα, γεγονός που ενθουσίασε. Αυτά, μείωσαν τις επιφυλάξεις που είχα με τον εαυτό μου, για την αντικειμενικότητα και την ορθότητα των πληροφοριών που χρησιμοποιώ στο διαδίκτυο. Οι βαθμοί μου στα εν λόγω διαγνωστικά, ανταποκρίνονται στο έπακρο σε ένα φοιτητή του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου που βασικός του πυλώνας είναι η αναζήτηση, επεξεργασία, και αξιολόγηση πληροφοριών από διαδικτυακούς χώρους.
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ 1 Βαθμός: 4/4

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ 2 Βαθμός: 1/1

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ 3 Βαθμός: 5/6

Πόσο καλός/ή θεωρείς ότι είσαι στην πληροφορική παιδεία γενικά;
Πιστεύω ακράδαντα πως στην πληροφορική παιδεία μπορώ να ανταποκριθώ σε ένα αξιόλογο βαθμό. Κατέχω και μπορώ να χειρίζομαι τον τεχνολογικό και ψηφιακό γραμματισμό με άνεση και ευκολία πράγμα που μου προσφέρει και ένα πλεονέκτημα στην πληροφοριακή παιδεία. Μπορώ να αξιολογώ και να ασκώ κριτική στην πληροφορία του διαδικτύου, να αναγνωρίζω τον σκοπό της, την χρονολογία δημοσίευσης της, το περιεχόμενο με τα επιχειρήματα ή σύμβολα που χρησιμοποιεί, επιπρόσθετες πηγές, τους αναγνώστες με τους οποίους ασχολείται καθώς και αν όντως η εν λόγω πληροφορία είναι σχετική και κατάλληλη για τον σκοπό της έρευνας μου. Παράλληλα βασικές παράμετροι που διέπουν την πληροφορία όπως η ακρίβεια των πηγών, η ειδικότητα των συγγραφέων, η περίοδος δημοσίευσης και η δυνατότητα ταξινόμησης της, πιστεύω ανταποκρίνονται στα προσόντα μου. Όμως αυτά τα διαγνωστικά παράλληλα κατέδειξαν και τον τρόπο που πολύ εύκολα κάποιος μπορεί να αποπροσανατολιστεί σε αυτή την πληθώρα πληροφοριών γι' αυτό και πρέπει να είμαστε πάντα επικεντρωμένοι και εστιασμένοι στην πραγματική πληροφορία που ψάχνουμε, βασικό στοιχείο της πληροφορικής παιδείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου